Asociatia pentru Prevenirea si Tratamentul Tulburarilor de Alimentatie APTTA

Resurse pentru voluntari

Legea nr. 78/2014 privind reglementarea activitatii de voluntariat in Romania statueaza:

  • Activitatea de voluntariat se considera experienta profesionala si/sau in specialitate, in functie de tipul activitatii, daca aceasta este realizata in domeniul studiilor absolvite
  • Pe durata perioadei activitatii de voluntariat, precum si la incheierea activitatii de voluntariat, organizatia-gazda, la cererea voluntarului, elibereaza un certificat de voluntariat la care este anexat un raport de activitate.

Documente necesare pentru inscrierea ca voluntar in asociatia APTTA:

Directii de voluntariat:

  • Echipa Fundraising pentru Centrul de Tratament si alte proiecte asociative (FR): scriere mapa de proiect, cautare sponsori si finantatori. Se ofera comision din sponsorizare.
  • Echipa IT: implementare si dezvoltare sistem CRM (Customer Relationship Management), programare.
  • Echipa Promovare (PR): stabileste si implementeaza strategia de promovare, propune calendarul social.
  • Echipa Organizare Evenimente (OE): stabileste programul si organizarea evenimentului, face propuneri de panel, invitatii, creaza formulare de inscriere si feedback, etc.
  • Echipa Terapeutica (ET): activitatile de suport/consiliere online si offline in domeniile: psihologie, psihoterapie, nutritie; diverse evenimente de promovare si prezentare

Cum lucram:

Inainte de orice, suntem oameni cu familie, cu o viata personala, oameni buni care fac un lucru util pentru comunitate si important pentru noi insine.

Puteti sa acordati asociatiei atat timp cat decideti ca este posibil si comod - precizam conditiile voastre in documentele de voluntariat. Intelegem ca timpul este o resursa pretioasa, asa ca nu vrem sa o irosim: in general comunicarea interna se face online, pe mail, Skype si intr-un grup de lucru pe FB la care poti intra in orice moment al zilei - dar cu respect si pentru timpul celorlalti si fara sa periclitam planurile in lucru. Ne putem intalni fata in fata la nevoie, saptamanal sau lunar, cu exceptia participarii la evenimente, cand ne organizam din timp, pe cat posibil. Nu avem un sediu (inca), asa ca ne intalnim la o cafea - avem locurile noastre favorite, dar acceptam oricand propuneri noi. Asociatia beneficiaza de infrastructura si serviciile ei IT (server web, platforma web, administrare si protectie), dar ne folosim resursele IT personale (computere, internet) pentru a le accesa.

Contacteaza-ne la mail: contact @ aptta . ro sau completeaza formularul de competente din pagina aceasta si te vom contacta noi.

Sustine-ne in retelele sociale! Da-ne Like!

Recomandari

Ne place si vrem sa stiti si voi.

  • Palatul Copiilor - pentru activitati extraordinare cu copiii, in special cursul de teatru